Za nami je en teden vsakodnevnega uživanja, raziskovanja, ustvarjanja, grajenja in bivanja v gozdu. Vsak dan smo se z otroki zgodaj zjutraj odpravili v gozd. Najprej smo iskali teren, kjer bi lahko izdelali svojo hiško in v gozdu našli škrata, kateri nam je dal tudi večjo motivacijo za bivanje v gozdu.
- dan smo si najden prostor v gozdu počistili – grabili smo listje in čistili vejice.
- dan smo iz bršljana izdelali zavese in zgradili šotor iz vej.
- dan smo poslušali pravljico in zgradili hiško za gozdnega škrata.
- dan smo po gozdu tekali, se igrali z vejami in našo hiško okrasili s furnirjem katerega so otroci porisali z barvicami.
- dan je bil pa najdaljši saj smo v gozdu tudi zajtrkovali. Po zajtrku je sledila prosta igra otrok in izdelava obročev za naše deklice – gozdne vile in lokov za dečke – gozdne može.
Preživljanje prostega in vzgojno-izobraževalnega časa v gozdu ima za otroke številne pozitivne učinke. Otroci so v naravi manj obremenjeni, svobodneje razmišljajo in so zato bolj ustvarjalni. Otrokom gozdni teren omogoča naravno gibanje, kar vpliva pozitivno na razvoj možganov in posledično motoričnih in učnih sposobnosti. V gozdu se otroci lažje umirijo, so bolj sproščeni in lažje gradijo medsebojne odnose. Preko igre pridobivajo raznolike veščine potrebne za vsakdanje življenje. Preživljanje časa v naravi v vsakem vremenu vpliva ugodno na zdravje otrok. Otroci pridobijo pristen stik z naravo ter jo zato boljše razumejo. Otroci razvijajo občutek za odgovornost do narave, jo bolj cenijo in varujejo.
Zapisala vzg. Karmen Ferčec